Fredagskväll!

I går morse var jag uppe med tuppen för jag hade bokat en skidlektion till kl. 9. Jag tänkte att det kunde vara kul att få lite tips och idéer på hur man kan få åkningen att bli roligare och bättre. Dessutom hade jag tydligen 50% rabatt eftersom jag jobbar på Alpin Lodgen (skidlärarna har en reception i samma byggnad). Så för 380 NOK fick jag 1,5 h skidlektion. Det var verkligen värt pengarna. Min lärare var jätteduktig och kunde ge många bra tips.
Efter lektionen fick jag stressa in på jobbet och jobba hela dagen lång.

När jag kom hem från jobbet kikade jag i brevlådan och fann 2 paket! Manne hade skickat raggsockor till mig och Emil! Så nu går vi omkring och myser i dem på kvällarna och fryser inte ett dugg. Tack Manne! Jag ska försöka mig på att skriva ett handskrivet brev tillbaka, fast jag har inte lika fina papper och inte lika fin handstil som du.

Idag har jag och Emil jobbat på skarsnuten, men vi blev klara ganska tidigt vilket var bra för då hann Emil hem och äta innan han skulle jobba på skarsnuten hotell. Så vid 17.30 åkte han igen. Det är lite tråkigt att vara ensam hemma tycker jag allt. Som tur är, är det slalom på tv. Men det går inte så bra för Anja idag heller. Antar att det inte går så bra för de norska tjejerna heller för de slår över och visar en curlingmatch mellan Kina och Schweiz lite då och då. Helt ointressant.

Har jag berättat att de 2 tjejerna som bodde hos oss har flyttat ut? Så nu bor Emil och jag helt själva på nästan 90 kvm. Men på måndag flyttar Rowan in här, honom umgås vi ändå ganska mycket med. Så det blir nog bara trevligt. Så det kommer finnas ett rum ledigt till min familj när de kommer och hälsar på. Jag längtar tills dess!

Ha en trevlig kväll! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0