Jag kan göra kaffe!

Idag har jag lyckats göra både Caffé Latte, Cappucino och Americano helt själv på jobbet! Känner mig väldigt nöjd! Hoppas att dom smakade bra bara. Men jag vet fortfarande inte vilket jobb jag ska tacka nej till. Känns jättesvårt att välja, och ännu svårare att säga ifrån om jobb.

Vi skulle ha åkt kvällsåkning ikväll, men efter att ha ätit en rejäl soppa så blev vi så mätta att vi inte orkade ge oss ut i backen. Men i morgon är jag ledig så då blir det heldag med mycket åkning. Så vi får verkligen hoppas på bra väder.

Nu ska jag se vidare på den ganska tråkiga filmen som är på tv. Men Emil sitter och kollar så kan vara mysigt ändå :)

Kommentarer
Postat av: Emil

filmen var visst då bra.. bara så du vet:P puss puss min kaffekokare <3

2010-02-03 @ 23:36:53
URL: http://lepomme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0