Jobb jobb jobb..

Jag har jobbat nu flera dagar i rad och inte riktigt orkar eller haft lust med att skriva något i bloggen. Men ska försöka bättra mig. Idag har jag jobbat på Lodgen, men fick sluta ganska tidigt. Jag trodde att jag skulle behöva jobba till sent ikväll, men fick sluta 18.30. Sedan hade jag tur att en kollega skulle köra hem så jag kunde åka med honom en bit. Annars hade jag behövt vänta på bussen enda till 20.40. Så nu har jag ätit resterna från gårdagens kålpudding.
Emil är kvar på jobbet, hoppas att han inte jobbar alldeles för sent.

I morgon ska vi städa stugor på skarsnuten igen. Det kommer tydligen vara jättemycket att göra så jag vill inte. Stress är det värsta jag vet. Om vi orkar i morgon ska vi nog gå ut på kvällen, det var ganska länge sedan vi var ute så det kan nog bli trevligt. Det är bransjefest, vilket betyder att det bara är folk som jobbar i Hemsedal som går dit.

Jag har beställt hem en massa utbildningskataloger från olika universitet så nu ska jag lägga mig ner i soffan och bläddra lite i dem och se om jag kan hitta någon utbildning som verkar intressant. Jag måste ju börja plugga till hösten, men jag vet inte riktigt vad jag vill plugga till än.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0