Jobb och kvällsåkning!

Idag har vi jobbat på Skarsnuten. Det var nog lugnet före stormen, för det var inte alls mycket att göra idag men snart drar vinterferien igång här och då blir det nog stressigt på jobbet.

När vi kom hem lagade vi chili con carne som bestämmt och sedan gav vi oss ut i backen för lite kvällsåkning. Det var lite isigt men ändå skönt att komma ut lite.
Jag har blivit mer täppt i näsan igen, hoppas det inte blir långvarigt, var ju på bättringsvägen från förkylningen.

I morgon ska jag jobba på Alpin Lodgen, får se hur länge.
Jag somnade i fotändan på sängen ikväll så Emil fick väcka mig så jag kunde gå och borsta tänderna. Så nu är jag jättetrött.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0