Kvällsmys

Vi har städat stugor idag på jobbet, det gick ovanligt bra faktiskt! Ikväll har vi ätit fiskpinnar och potatismos. Så nu ska vi bara se på tv, virka och mysa. Tanken var att Linnéa och Viktor skulle komma hit ikväll men vi har flyttat det till i morgon kväll.
Jag ska jobba varje dag nästa vecka. Det är jag inte alls sugen på men jag hoppas att det inte blir så tråkigt ändå. Det är min första och sista vecka på Skistua, sedan är det Alpin Lodgen för hela slanten.

Personalen på Alpin Lodgen ska åka snöscooter ihop i morgon eftermiddag. Det hade varit jätteroligt att vara med på, främst så jag kommer in i gänget lite. Men som sagt så ska jag jobba så jag får klara mig utan. Får hoppas att jag hinner sluta i tid på tisdag så kan jag gå på personalmötet på Alpin Lodgen i alla fall.

Igår jobbade jag 12-21. Men jag höll på att inte komma där ifrån, för han som egentligen skulle jobba kväll hade åkt hem så dom ville att jag skulle stanna. Men eftersom jag hade planerat kvällen så sa jag att jag inte kunde. Så vi åkte hem och lagade mat och fixade till oss lite, hämtade Rowan och åkte vidare till Linnéa och Viktor. Sedan gick vi till Hemsen och såg Timbuktu! Han var jättebra! :) Så vi var lite trötta i morse, men det var det värt.

Nu har Emil fått eld i spisen och jag sitter och funderar på om jag ska baka kladdkaka.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0