Personalmöte!

I morse satte vi klockan på 9 för att kunna vara i backen redan klockan 10. Vi var jättetrötta men väl i backen så kändes det som att det var värt att gå upp. Men tyvärr började jag jobba klockan 12 så jag kunde inte åka så länge. Fast det var jättebra i backen så var bra att vi åkte lite ändå. De andra fortsatte att åka hela dagen och kom in och åt lunch hos mig i cafét. Så då kunde jag åka med dem hem sen. Jag trivs inte så jättebra på Skistua så tur att jag bara ska vara där denna veckan. Dessutom fick jag ledigt på torsdag så jag kan gå med ut och festa på onsdag kväll och åka i backen på torsdag!

I kväll har jag varit på personalmöte på Alpin Lodge. Jag har nog aldrig varit på ett så långt personalmöte. Vi började klockan 18 men kom inte därifrån förän klockan var 21.30. Men det var ändå bra att vi hade möte, speciellt för mig som är ny.

Nej, nu ska jag nog äta lite kvällsmackor innan det är sovdax. Tror att vi ska upp tidigt i morgon också för att få lite åkning innan jag ska jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0