Raggsockor och choklad!

I förmiddags ringde farmor Manne och frågade om jag inte fått något paket. Nej, sa jag men nu när jag var ute och kikade i brevlådan så låg där ett paket till mig!
Hon hade skickat hemstickade raggsockor, massa choklad och ett brev! :) Jag har världens bästa farmor! Så nu ska jag ta en dusch och sen gå runt och mysa i mina raggsockor.

Vi har varit på banken idag och beställt bankkort, för tydligen kunde man inte beställa det förän man fått lön in på kontot. Konstigt system dom har i Norge. Men nu är det i alla fall beställt.
Sedan var vi och handlade lite för ikväll får vi besök av Linnéa, Viktor och Rowan. Vi köpte lite chips, kex, brieost och vindruvor. Men innan vi får hugga in på det blir det middag.

Jag skulle ju egentligen ha jobbat varje dag denna vecka. Men nu har dom anställt en ny tjej på Skistua eftersom jag ska sluta, så jag behöver inte jobba varken idag, i morgon eller på lördag. Så jag ringde till min chef på Alpin Lodgen och sa att jag kan jobba hos dem om det behövs, hon skulle återkomma så vi får se.

Nu ska jag som sagt duscha, fixa middag och städa i ordning lite inför ikväll! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0