Måndagskväll..

I morse fick Emil dra upp mig ur sängen, vid 11. Jag var jättetrött eftersom vi var ute i går och kom hem ganska sent. Men det var så fint väder ute så vi var ju tvungna att ta oss till backen. Men väl i backen kände jag att jag lika gärna kunde stannat hemma. Jag hade magknip och mitt ryggont håller i sig. Jag kunde inte åka ordentligt för då gjorde det ont i ryggen. Så jag satt och frös på en solstol medan de andra åkte. Även att det är soligt och fint ute så är det fortfarande kallt och solen värmer inte så mycket än. Men jag kom i alla fall ut lite.
Får ta det försiktigt med ryggen så kanske värken försvinner snart. Kanske kan flörta lite med Emil så att han masserar mig.

Ikväll jobbar Emil, och jag har försökt vara duktig och städat lite. Vid 22 kom Rowan med 1000 saker i famnen. Han flyttar in ikväll så nu har jag hjälpt honom att bära och packa upp lite. Så skönt med lite sällskap när Emil jobbar. Då piggnade jag till direkt.

Nu ska jag äta en macka och sedan gå och lägga mig. I morgon jobbar jag på Lodgen, hoppas jag slipper stå i disken så jag får skona min rygg lite.

(Manne, jag har inte skrivit något brev än, får se när jag får tid till det.)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0